poniedziałek, 8 lipca 2013

Wspomnienie Euro 2012.

Ostatni/pierwszy post w kwietniu. Mamy lipiec. Długo się zbierałam, ale w końcu piszę. I będą zdjęcia!
Jest gorąco i trudno funkcjonować przed godziną 18. A więc do tego czasu postanowiłam zrobić generalne porządki. Jasper spał na łóżku w najlepsze, więc miałam czas by spokojnie skupić się na własnej 'robocie'. Chyba każdy wie, że podczas porządków można znaleźć ciekawe rzeczy. Otóż znalazłam dwie maskotki Euro 2012! Slavek & Slavko. Miałam je schować, zawsze to jakaś pamiątka po jakże emocjonalnym okresie w życiu każdego Polaka... Zdecydowałam jednak, że Slavko powędruje do Jaspera. Spodziewałam się, że szybko 'amputuje' mu jakąś część ciała, ale jednak nie, o dziwo. Chłopaki śpią razem.
Pierwsze spotkanie
Zainteresowanie
Ostatecznie Slavko został porzucony.
Na chwilę obecną nic ambitnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz