wtorek, 23 kwietnia 2013

Pierwszy post? Ah tak.

...witam? Czy tylko mi trudno jest zaczynać? Mam nadzieję, że nie. Warto byłoby się przedstawić. Karolina, a uroczy pan z nagłówka to Jasper. Ja 18, on 3 lata. Spora to różnica wieku, ale jak mawiają, to tylko liczba! Raczej wiele nas nie różni, no może poza tym, że on preferuje człapanie na czterech łapach, a ja na dwóch, ale czasami dostosowujemy się do własnych upodobań.
Ja, zapalczywe stworzenie biegające dookoła z aparatem, on, cudowny model gotów poświęcić mi swój niezwykle cenny czas.
Ja, uparta istota ludzka, nie umiejąca się nauczyć, że brudne skarpetki muszą lądować w koszu w łazience, on, cierpliwy nauczyciel, uświadamiający, że jeśli nie zrobię tego co należy, moje ulubione skarpetki zyskają kilka eleganckich dziur.
Mogłabym tak bez końca. Co tu dużo mówić, uzupełniamy się. Od kiedy jesteśmy razem, nauczyliśmy się duuuużo rzeczy. Umiemy współpracować i się pocieszać, jesteśmy ze sobą w ważnych chwilach. A to dlatego, że Jasper jest najlepszym, co mnie w życiu spotkało.
Enjoy! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz